Ads Top

[ZLATNI PLUS&MINUS] Biramo najbolje i najgore u protekloj godini!




Dragi naši ljubitelji telenovela, čitatelji i posjetitelji bloga Telenovele+.  Ponosni smo što možemo objaviti kako pokrećemo „imaginarnu“ dodjelu nagrada za sve najbolje, ali i najgore telenovele prošle godine, pod nazivom „Zlatni +/-„  . Ove „nagrade“ dodijelit ćete vi, gledatelji i čitatelji. Zlatni + dodijelit ćete naslovima koji su vas oduševili, ili su po vašem mišljenju bili možda najmanje loši od ponuđenih. Suprotno tome, Zlatni – dodijelit ćete naslovima koji vas nisu oduševili, odnosno bili su najmanje dobri. Zlatni +/- dodijeljuje se u nekoliko kategorija, o čemu malo kasnije. Glasovanje će se odvijati u dva kruga.  U prvom krugu glasat ćete za po tri favorita u svakoj kategoriji. Nakon toga, dobit ćemo službene nominacije. Potom ćete u finalnom krugu glasati za po jednog favorita u svakom krugu te ćemo nakon toga saznati dobitnike. Napomenimo da smo u kategoriji najbolji/najgori glumac/glumica ubrojili samo glavne protagoniste telenovele. Svi ostali glumci bit će u kategoriji sporednih glumaca. Također, to je kategorija u kojoj ćete (zbog velikog broja glumaca) imati odabir samostalno upisati po pet svojih favorita

*Napomenimo još jednom da ova lista koju donosimo u nastavku nije popis nominiranih, već ćete svoje favorite za određene kategorije moći birati među njima. Sporedne glumce morat ćete pak sami navesti. Glasanje započinje danas, 1. veljače, a prvi krug zatvara se 14. veljače u 23:59. Ubrzo nakon toga započet će i drugi krug glasanja.

Klikom na link 1 možete krenuti u biranje najboljih projekata protekle godine. Nakon toga, molimo Vas da kliknete i na link 2 te glasujete za odabir nominiranih i za najgore projekte 2017. godine. 

Najbolja/najgora telenovela

CAER EN TENTACION
EL BIENAMADO
EL VUELO DE LA VICTORIA
EN TIERRAS SALVAJES
ENAMORANDOME DE RAMON
GUERRA DE IDOLOS
LA DOBLE VIDA DE ESTELA CARRILLO
LA FAN
LA FISCAL DE HIERRO
LA HIJA PRODIGA
LAS MALCRIADAS
ME DECLARO CULPABLE
MI ADORABLE MALDICION
MI MARIDO TIENE FAMILIA
NADA PERSONAL
PAPA A TODA MADRE
SANGRE DE MI TIERRA
SIN TU MIRADA

Najbolja/najgora priča

CAER EN TENTACION
EL BIENAMADO
EL VUELO DE LA VICTORIA
EN TIERRAS SALVAJES
ENAMORANDOME DE RAMON
GUERRA DE IDOLOS
LA DOBLE VIDA DE ESTELA CARRILLO
LA FAN
LA FISCAL DE HIERRO
LA HIJA PRODIGA
LAS MALCRIADAS
ME DECLARO CULPABLE
MI ADORABLE MALDICION
MI MARIDO TIENE FAMILIA
NADA PERSONAL
PAPA A TODA MADRE
SANGRE DE MI TIERRA
SIN TU MIRADA

Najbolji/najgori protagonistički par

Raquel i Santiago, CAER EN TENTACION
Damian i Carolina, CAER EN TENTACION
Valeria i Leon, EL BIENAMADO
Victoria i Andres, EL VUELO DE LA VICTORIA
Isabel i Daniel, EN TIERRAS SALVAJES
Fabiola i Ramon, ENAMORANDOME DE RAMON
Mateo i Manara, GUERRA DE IDOLOS
Laura i Ryan, LA DOBLE VIDA DE ESTELA CARRILLO
Valentina i Lucas, LA FAN
Silvana i Joaquin, LA FISCAL DE HIERRO
Alicia i Salvador, LA HIJA PRODIGA
Laura i Diego, LAS MALCRIADAS
Alba i Franco, ME DECLARO CULPABLE
Natalia i Paolo, ME DECLARO CULPABLE
Aurora i Rodrigo, MI ADORABLE MALDICION
Julieta i Robert, MI MARIDO TIENE FAMILIA
Mariana i Alejandro, NADA PERSONAL
Renee i Mauricio, PAPA A TODA MADRE
Aurora i Juan Jose, SANGRE DE MI TIERRA
Marina i Luis Alberto, SIN TU MIRADA

Najbolji/najgori producent/ica

Giselle Gonzalez, CAER EN TENTACION
Nicandro Diaz, EL BIENAMADO
Nathalie Lartilleux, EL VUELO DE LA VICTORIA
Salvador Mejia, EN TIERRAS SALVAJES
Lucero Suarez, ENAMORANDOME DE RAMON
Martha Godoy, GUERRA DE IDOLOS
Rosy Ocampo, LA DOBLE VIDA DE ESTELA CARRILLO
Jose Gerardo Guillen, Carmen Cecilia Urbaneja, LA FAN
Manolo Cordona, Ana Celia Urquidi, LA FISCAL DE HIERRO
Ana Celia Urquidi, Joshua Mintz, LA HIJA PRODIGA
Joshua Mintz, Ana Celia Urquidi, LAS MALCRIADAS
Angelli Nesma, ME DECLARO CULPABLE
Ignacio Sada, MI ADORABLE MALDICION
Juan Osorio, MI MARIDO TIENE FAMILIA
Fides Velasco, NADA PERSONAL
Eduardo Meza, PAPA A TODA MADRE
Ricardo Coeto, Jose Gerardo Guillen, SANGRE DE MI TIERRA
Ignacio Sada, SIN TU MIRADA


Najbolja/najgora glumica

Silvia Navarro, CAER EN TENTACION
Adriana Louvier, CAER EN TENTACION
Mariluz Bermudez, EL BIENAMADO
Paulina Goto, EL VUELO DE LA VICTORIA
Claudia Alvarez, EN TIERRAS SALVAJES
Esmeralda Pimentel, ENAMORANDOME DE RAMON
Maria Leon, GUERRA DE IDOLOS
Ariadne Diaz, LA DOBLE VIDA DE ESTELA CARRILLO
Angelica Vale, LA FAN
Iliana Fox, LA FISCAL DE HIERRO
Isabel Burr, LA HIJA PRODIGA
Sara Maldonado, LAS MALCRIADAS
Mayrin Villanueva, ME DECLARO CULPABLE
Irina Baeva, ME DECLARO CULPABLE
Renata Notni, MI ADORABLE MALDICION
Zuria Vega, MI MARIDO TIENE FAMILIA
Margarita Munoz, NADA PERSONAL
Maite Perroni, PAPA A TODA MADRE
Ana Belena, SANGRE DE MI TIERRA
Claudia Martin, SIN TU MIRADA


Najbolji/najgori glumac

Carlos Ferro, CAER EN TENTACION
Gabriel Soto, CAER EN TENTACION
Jesus Ochoa, EL BIENAMADO
Mark Tacher, EL BIENAMADO
Mane de la Parra, EL VUELO DE LA VICTORIA
Christian de la Fuente, EN TIERRAS SALVAJES
Jose Ron, ENAMORANDOME DE RAMON
Alberto Guerra, GUERRA DE IDOLOS
David Zepeda, LA DOBLE VIDA DE ESTELA CARRILLO
Juan Pablo Espinosa, LA FAN
Carlos Ferro, LA FISCAL DE HIERRO
Christian de la Campa, LA HIJA PRODIGA
Gonzalo Garcia Vivanco, LAS MALCRIADAS
Juan Soler, ME DECLARO CULPABLE
Juan Diego Covarrubias, ME DECLARO CULPABLE
Pablo Lyle, MI ADORABLE MALDICION
Daniel Arenas, MI MARIDO TIENE FAMILIA
Valentino Lanus, NADA PERSONAL
Sebastian Rulli, PAPA A TODA MADRE
Lambda Garcia, SANGRE DE MI TIERRA
Osvaldo de Leon, SIN TU MIRADA

Najbolja/najgora sporedna glumica
  
Najbolji/najgori sporedni glumac

Najbolja/najgora uvodna pjesma

Pablo Alboran – Saturno
Banda MS – El Bien Amado
Patrizio Buanne – Me Enamoro
Marco Antonio Solis – Estare Contigo
Lupita D'Alessio – Algo Divino
Pedro Capo, Luis Figueroa, Christian Pagan -  Tequila pa'la razon
Julion Alvarez – Y Me Pregunto
Chino y Nacho – Soy Tu Fan
Amandititita – Las Malcriadas
Mijares & Maria Jose – Me Declaro Culpable
La Adictiva – Yo Me Quedo Aqui Contigo
Angelina & Las Fontana – Tu Eres La Razon
Ximena Sarinana & Jesus Navarro – Nada Personal
Fonseca – Cuando Llego A Casa
Sofia Reyes – No Te Separes De Mi

Nema komentara:

Pokreće Blogger.