Ads Top

[PREMIOS TVYNOVELAS 2018.] Tko je slavio na 36. dodjeli?



Sinoć je u Meksiku održana 36. po redu dodjela nagrada Premios TVyNovelas. Voditeljice ovogodišnje dodjele bile su Jacqualine Bracamontes te Ines Gomez Mont. Više o samoj atmosferi s dodjele donosimo kasnije. Spomenimo da su najviše razloga za slavlje imale ekipe telenovela Caer En Tentacion  (Giselle Gonzalez, prod.) i Papa A Toda Madre (Eduardo Meza, prod.). Da ne duljimo, evo tko je sve sinoć slavio.

NAJBOLJA TELENOVELA

Caer En Tentacion

Papá A Toda Madre
Mi Marido Tiene Familia
Me Declaro Culpable
Enamorándome de Ramón
El Bienamado

NAJBOLJA GLAVNA GLUMICA

Maite Perroni, Papa A Toda Madre

Zuria Vega (Mi Marido Tiene Familia)
Silvia Navarro (Caer En Tentación)
Ariadne Diaz (La Doble Vida de Estela Carrillo)
Adriana Louvier (Caer En Tentación)


NAJBOLJI GLAVNI GLUMAC

Sebastian Rulli, Papa A Toda Madre

David Zepeda (La Doble Vida de Estela Carrillo)
Gabriel Soto (Caer En Tentacion)
Daniel Arenas (Mi Marido Tiene Familia)
Jose Ron (Enamorandome de Ramon)

NAJBOLJA GLUMICA, KOPROTAGONISTICA

Diana Bracho, Mi Marido Tiene Familia

Erika Buenfil (La Doble Vida de Estela Carrillo)
Marisol del Olmo (Enamorandome de Ramon)
Claudia Ramirez (Sin Tu Mirada)
Veronica Jaspeado (Papa A Toda Madre)

NAJBOLJI GLUMAC, KOPROTAGONIST

Carlos Ferro, Caer En Tentacion

Raúl Araiza (Papa A Toda Madre)
Adrián Di Monte (La Doble Vida de Estela Carrillo)
Rafael Inclan (Mi Marido Tiene Familia)
Carlos de la Mota (Sin Tu Mirada)

NAJBOLJA NEGATIVKA

Daniela Castro, Me Declaro Culpable

Lola Merino (Mi Marido Tiene Familia)
África Zavala (La Doble Vida de Estela Carrillo)
Julieta Egurrola (Caer En Tentación)
Luz Elena Gonzalez (Enamorandome de Ramon)

NAJBOLJI NEGATIVAC

Danilo Carrera, La Doble Vida De Estela Carrillo

Arath de la Torre (Caer En Tentacion)
Eduardo Santamarina (Sin Tu Mirada)
Pedro Moreno (Me Declaro Culpable)
Alfredo Gatica (Enamorandome de Ramon)

NAJBOLJA MLAĐA GLUMICA

Ela Velden, Caer En Tentacion

Claudia Martín (Sin Tu Mirada)
Scarlet Gruber (Sin Tu Mirada)
Yany Prado (La Doble Vida de Estela Carrillo)
Fernanda Urdapilleta (Papa A Toda Madre)

NAJBOLJI MLAĐI GLUMAC

German Bracco, Caer En Tentacion

Emmanuel Palomares (En Tierras Salvajes)
Alex Perea (La Doble Vida de Estela Carrillo)
Juan Diego Covarrubias (Me Declaro Culpable)
Emmanuel Orenday (Sin Tu Mirada)

NAJBOLJA SPOREDNA GLUMICA

Julia Urbini, Caer En Tentacion

Vanessa Bauche (La Doble Vida de Estela Carrillo)
Michelle Gonzalez (Papa A Toda Madre)
Olivia Bucio (Mi Marido Tiene Familia)
Cecilia Toussaint (Sin Tu Mirada)


NAJBOLJI SPOREDNI GLUMAC

Sergio Mur, Papa A Toda Madre

Carlos Valencia (Caer En Tentacion)
Merco Mendez (La Doble Vida de Estela Carrillo)
Sergio Reynoso (Sin Tu Mirada)
Fabian Robles (En Tierras Salvajes)

NAJBOLJA STARIJA GLUMICA

Silvia Pinal, Mi Marido Tiene Familia

Julieta Egurrola (Caer En Tentacion)
Zaide Silvia Gutierrez (La Doble Vida de Estela Carrillo)
Raquel Pankowsky (Papa A Toda Madre)
Daniela Romo (En Tierras Salvajes)

NAJBOLJI STARIJI GLUMAC

Juan Carlos Barreto, Papa A  Toda Madre

Alejandro Tommasi (La Doble Vida de Estela Carrillo)
Jose Carlos Ruiz (Mi Adorable Maldicion)
Adalberto Parra (Caer En Tentacion)
Enrique Rocha (Me Declaro Culpable)

NAJBOLJA SPOREDNA GLUMAČKA POSTAVA

Caer En Tentacion

La Doble Vida de Estela Carrillo
Mi Marido Tiene Familia
Papa a Toda Madre
Me Declaro Culpable

NAJBOLJA NASLOVNA PJESMA

"Saturno", Pablo Alboran (Caer En Tentacion)

“Y Me Pregunto”, Julion Alvarez (La Doble Vida de Estela Carrillo)
“Estare Contigo”, Marco Antonio Solís (En Tierras Salvajes)
“Tu Eres La Razon”, Los Fontana & Angelina (Mi Marido Tiene Familia)
“Me Declaro Culpable”, Mijares y María Jose (Me Declaro Culpable)

NAJBOLJA SERIJA

Hoy Voy A Cambiar

Dogma
Erase Una Vez

NAJBOLJA GLAVNA GLUMICA U SERIJI

Mariana Torres, Hoy Voy A Cambiar

Gabriela Roel (Hoy Voy A Cambiar)
Iliana Fox (Dogma)

NAJBOLJI GLAVNI GLUMAC U SERIJI

Ferdinando Valencia, Hoy Voy A Cambiar

Ari Telch (Hoy Voy A Cambiar)
Eugenio Montessoro (Hoy Voy A Cambiar)
Daniel Martínez (Dogma)

NAJBOLJA REŽIJA

Eric Morales, Juan Pablo Blanco (Caer En Tentacion)

Hector Bonilla y Aurelio Avila (Mi Marido Tiene Familia)
Benjamín Cann y Rodrigo G.H. Zaunbos (Papa A Toda Madre)
Benjamín Cann y Rodrigo G.H. Zaunbos (La Doble Vida de Estela Carrillo)
Sergio Catano (Me Declaro Culpable)

NAJBOLJA PRIČA/ADAPTACIJA

Leonardo Bechini (Caer En Tentacion)

Claudia Velazco y Pedro Armando Rodríguez (La Doble Vida de Estela Carrillo)
Hector Forero, Pablo Ferrer y Martha Jurado (Mi Marido Tiene Familia)
Juan Carlos Alcala, Rosa Salazar y Fermín Zuniga (Me Declaro Culpable)
Lucero Suárez, Carmen Sepúlveda, Edwin Valencia y Luis Reynoso (Enamorandome de Ramon)

NAJBOLJA KAMERA

Armando Zafra, Luis Rodriguez (Caer En Tentacion)

Manuel Barajas y Alejandro Alvarez (La Doble Vida de Estela Carrillo)
Mauricio Manzano y Gilberto Macín (Mi Marido Tiene Familia)
Manuel Barajas y Alejandro Álvarez (Papa A Toda Madre)
Alejandro Frutos (Me Declaro Culpable)

Što kažete na pobjednike? Jeste li pratili dodjelu? Jesu li Vaši favoriti odnijeli pokoji kipić? Recite nam svoje mišljenje u komentarima.

1 komentar:

  1. Glavne glumce bi iz CET, a glavna negativka Castro je odglumila identično kao u LQLVMR

    OdgovoriIzbriši

Pokreće Blogger.