Ads Top

[LA OTRA] Nova telenovela producentice Mapat?


U meksičkim medijima već se naveliko spominje ime idućeg mogućeg projekta kojeg bi za Televisu realizirala producentica Mapat. Iako je još nepotvrđeno, priča se kako bi nasljednica njene Corazon Que Miente trebala biti prerada Televisine telenovele La Otra iz 2002. godine. Za glavnu, dvostruku ulogu (blizanki) spominju se Dulce Maria, Michelle Renaud i Camila Sodi. Dulce je s Mapat nedavno radila na Corazon Que Miente, te se spominje kao najvjerojatnija protagonistica. Ipak, osim nje tu su još i Michelle Renaud (s producenticom radila na telenoveli La Sombra Del Pasado) i Camila Sodi, koja je zadnje glumila u telenoveli Carlosa Morena, A Que No Me Dejas. Što se muških uloga tiče, favoriti su Pablo Lyle, Juan Diego Covarubbias, Brandon Peniche i Eugenio Siller.


2 komentara:

  1. Pročitala sam da se od ove telenovele navodno odustalo,a kao razlog su naveli da već ima previše telenovela sa sestrama blizankama (a kao primjer naveli su telenovelu Tres veces Ana)

    OdgovoriIzbriši
  2. A koliko sam ja shvatila po čitanju sadržaja telenovele La otra (Televisa,2002.godina,Yadira Carillo i Juan Soler),Carlota i Cordelia nisu bile sestre blizanke,samo su bile fizički potpuno identične,ali nisu bile u nikakvom krvnom srodstvu,bile su potpune strankinje i neznanke.Vidjela sam scenu kad su se valjda prvi put Carlota i Cordelia susrele u nekom,mislim da je neki hotel bio u pitanju,oba dvije su se iznenadile ad su vidjele da su potpuno identične,kao sestre blizanke.

    OdgovoriIzbriši

Pokreće Blogger.